Logopede gimnazijoje dirba
27 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
12.45 – 15.55 |
11.50 – 12.20 |
15.55 – 17.00 |
Antradienis |
10.20 – 15.30 | 11.50 – 12.20 | 15.30 – 18.50 |
Trečiadienis |
9.50 – 15.30 | 11.50 – 12.20 | 15.30 – 18.40 |
Ketvirtadienis |
10.20 – 15.30 | 11.50 – 12.20 | 15.30 – 18.50 |
Penktadienis | 9.50 – 14.20 | 11.50 – 12.20 |
14.20 – 17.50 |
Kontaktai
Mobilusis (+370 616 14937)
Informacija
Logopedas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų.
Tėvai gali kreiptis į logopedą, jei:
- vaikas neištaria kalbos garsų arba juos taria netaisyklingai;
- patiria sunkumų skaitydamas ir/ar rašydamas;
- kalbos išsivystymas neatitinka vaiko amžiaus;
- vaikas mikčioja.
Mokytojai gali kreiptis į logopedą, jei:
- reikia pagalbos parenkant mokiniams mokymo medžiagą ir mokymo priemones;
- iškilo klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
Logopedo funkcijos:
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kalbėjimo sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje;
- siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų;
- numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes ir juos taiko;
- veda individualias, pogrupines ir grupines pratybas, kurių metu šalina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimus;
- konsultuoja mokytojus, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų šalinimui;
- dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- konsultuoja mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius;
- taiko savo darbe logopedines naujoves.