Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2023-2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Ilona Monstavičienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Daiva Norkuvienė | Pradinių klasių mokytoja | Sekretorė |
3. |
Loreta Vaškelytė-Lukoševičienė |
Psichologė |
Narė |
4. | Irena Bagdonienė | Socialinė pedagogė | Narė |
5. |
Jūratė Jonikienė | Socialinė pedagogė | Narė |
6. | Vida Ringienė | Specialioji pedagogė | Narė |
7. |
Auksė Puškorienė | Specialioji pedagogė | Narė |
8. |
Vilma Stonkienė | Specialioji pedagogė | Narė |
9. |
Vida Andriuškienė |
Logopedė |
Narė |
10. | Edita Lydienė | Gamtos mokslų mokytoja | Narė |
11. | Dileta Bacevičienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
12. | Daiva Jackūnienė | Karjeros specialistė | Narė |
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Sutikimo forma Gimnazijos Vaiko gerovės komisijai atlikti pedagoginį psichologinį vertinimą | 2022-07-20 20:45:47 | 20.15 KB | ||
Sutikimo forma Pedagoginei psichologinei tarnybai atlikti pedagoginį psichologinį vertinimą | 2022-07-20 20:46:28 | 20.31 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos veiklos tvarkos aprašas | 2024-02-07 14:20:32 | 82.1 KB |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Reguliariai atlieka mokymosi aplinkos, jos saugumo, Gimnazijos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
- Rūpinasi pozityvaus Gimnazijos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitais su vaiko gerove susijusiais aspektais.
- Organizuoja Gimnazijos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Gimnazijoje dirbantiems mokytojams.
- Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka. Ši Komisijos funkcija nevykdoma nuotoliniu būdu.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
- Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą.
- Pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi ir pagal galimybes užtikrina sklandų perėjimą į kitą mokymosi įstaigą.
- Teikia siūlymus Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių skyrimo.
- Įvykus krizei Gimnazijoje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdžiusiam įprastą Gimnazijos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrėtusiam visą ar didesnę Gimnazijos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones.
- Karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio (ekstremali temperatūra, gaisras, potvynis, pūga ir kt.), keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei, (toliau – ypatingos aplinkybės) laikotarpiu Komisija funkcijas (išskyrus Aprašo 8.4 papunktyje nurodytą funkciją) vykdo nuotoliniu būdu. Pasibaigus ypatingų aplinkybių laikotarpiui, prioritetas teikiamas Aprašo 8.4 papunktyje nurodytos funkcijos vykdymui.
- Analizuoja ir vertina smurto ir patyčių, psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencijos, kitų socialines ir emocines kompetencijas ugdančių prevencinių programų, prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimo veiksmingumą Gimnazijoje, teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintų Smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose rekomendacijų vykdymo, prireikus, dėl naujų prevencijos programų pasirinkimo ar jų keitimo kitomis.
- Bendradarbiauja su Gimnazijos savivaldos institucijomis, Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisija, minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, Rietavo savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą Rietavo savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, pedagoginėmis psichologinėmis tarnybomis, krizių centrais.
Pamokų laikas