Psichologas

PSICHOLOGAS NĖRA TAVO PRIEŠAS
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).

Psichologe gimnazijoje dirba

Loreta Vaškelytė-Lukoševičienė Psichologė

4 kabinetas

Darbo laikas

Savaitės dienos

Konsultacijų laikas

Pietūs

Pirmadienis

7.30 – 14.30

11.15 – 11.45

Antradienis

7.30-14.30

11.15 – 11.45

Trečiadienis

7.30-14.00

11.15 – 11.45

Ketvirtadienis

7.30-14.00

11.15 – 11.45

Penktadienis

7.30-13.00

11.15 – 11.45

Dėl susitikimo laiko - būtina susitarti iš anksto, per el. dienyną Tamo – žinute.

Kontaktai Mobilusis (+370 66713597)

El. paštas Rašyti

Informacija

Į psichologą gali kreiptis bet kuris sveikas žmogus, kuris susiduria su įvairiomis problemomis ir jaučia, kad vienas su jomis nesusitvarkys.
Pagalbos prašymas – stiprybės ženklas, nes tai parodo, jog žmogus atpažino savo sunkumus, yra pasirengęs juos spręsti.

Dokumentai

Į psichologą kreipkis, jei:

  • pasiklydai savo jausmuose;
  • nerimauji dėl ateities;
  • gyvenime įvyko svarbių pasikeitimų;
  • išgyveni nemalonius jausmus;
  • nori išsikalbėti ar tiesiog su kažkuo pasidalinti savo mintimis.

Pagalba mokykloje mokiniui teikiama, kai kreipiasi:

  • mokinys savarankiškai ir turi 16 metų;
  • mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai);
  • mokytojai, gavę mokinio tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
  • Vaiko teisių apsaugos tarnyba.

Psichologo funkcijos

  • Įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas.
  • Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba mokyklos specialiojo ugdymo komisijoje.
  • Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;
  • Rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
  • Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais.
  • Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius.
  • Dalyvauja formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  • Šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
  • Renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio pamokų metu stebėseną.
  • Teikia informaciją apie mokinius, turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusioms su šių mokinių ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
  • Atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Darbuotojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30
Sveika mokykla